Kom achter de oorzaak van jouw klachten

Heb jij last van de onderstaande klachten of aandoeningen?
Of ben jij toe aan een lichamelijke APK-keuring?

Met behulp van het bloedonderzoek kunnen we zien hoe jij ervoor staat. Door het meten van een heel scala aan bloedwaarden komen we achter de mogelijke oorzaken van de bovenstaande gezondheidsklachten.

Niet hetzelfde als bij de huisarts

Vanuit onze holistische visie en praktijkervaring streven wij naar optimale waarden in plaats van minimale waarden, welke worden gehanteerd in de reguliere geneeskunde.

Onze referentiewaarden zijn de waarden van een jonge, gezonde volwassene van 25 jaar zonder energieproblemen die volledig in evenwicht is.

Wij houden rekening met de vraag: ́Wat is optimaal voor deze cliënt? Wat zijn voor hem of haar ideale waarden?

Wat ontdek je met het bloedonderzoek?

Trombocyten (aantal bloedplaatjes) / Rode bloedcellen (erytrocyten) / Witte bloedcellen (leukocyten) / Lymfocyten / Hemoglobine (Hb, ijzer) / Hematocriet (Ht) / Mean Corpuscular Volume (MCV) / Mean Corpuscular Hemoglobin Concentration (MCHC)

Vitaminen: Vit A / Vit B1 / Vit B11 (foliumzuur) / Vit B12 / Vit B2 / Vit B3 / Vit B5 / Vit B6 / Vit
B8 / Vit C / Vit D / Vit E / Vit K / Methylering / Q10 / Choline
Mineralen: Calcium / Chroom / Fluoride / Fosfor / Ijzer / Jodium / Kalium / Koper / Magnesium / Mangaan / Molybdeen / Seleen / Zink
Vetzuren: Omega 3 vetzuren / Omega 6 vetzuren / Vetzuren balans
Hormonen: Geslachtshormonen / Oestrogeendominantie / Progesteron deficiëntie / Testosteron overschot / Testosteron tekort / Prolactine / DHEA / Oestrogeen tekort / Catecholamine resistentie / Catecholamine deficiëntie / Cortisol resistentie / Cortisol deficiëntie / Te traag werkende schildklier / Leptine resistentie / Leptine deficiëntie / Insuline resistentie
Neurotransmitters: Acetylcholine / Dopamine / GABA / Serotonine
Stress parameters: Endorfine resistentie / Endorfine deficiëntie / Mentale of Emotionele stress reactie / Oxytocine resistentie / Parasympatische verstoring / Sympatische verstoring / Verlengde stress reactie
Pathogeen belasting: Bacteriële belasting / Parasitaire belasting / Prionenbelasting / Schimmel belasting / Verdenking belasting Borrelia B / Virale belasting
Darm parameters: Darmbarrière / Darmflora / DPP-IV enzym deficiëntie / Lymfadenitis / Parasieten / Schimmels / Laaggradige ontstekingen / EPI / Lekkende barrière darm
Intoleranties: E621 / Exorfinenbelasting / Fructose / Gluten/ Kippenei / Lactose / Soja / Suiker / Tarwe / Varkensvlees / Zuivel geit / Zuivel koe

Hoe gaat het in zijn werk?

Tijdens het eerste consult nemen we een beetje bloed af via een pijnloze vingerprik. Vervolgens sturen we het bloed op naar het laboratorium. IN het lab wordt je bloedmonster geanalyseerd. Binnen twee à drie weken na het eerste consult ontvangen we de uitslag. Aan de hand hiervan stellen we een behandelplan op met leefstijl-, voedings- en suppletieadviezen. Afhankelijk van je pakketkeuze sturen we dit advies op, of bespreken het het in een tweede consult. Binnen vier weken nemen we contact op om te bespreken met je hoe het gaat en of je klachten zijn verminderd. Het bloedonderzoek kan alleen worden afgenomen in één van de vitaliteitsprogramma ́s. Afhankelijk van je zorgverzekering kan een deel van de kosten voor het bloedonderzoek worden vergoed.

Wat anderen zeggen over hun ervaring